Kubb kväll

Jag älskar sommarkvällar, det är nästan det bästa med sommaren. De mysiga varma sommarkvällarna då man baras glider omkring. Åkte som sagt till Sorunda vi spelade kubb och fotboll först. Jag & Emma förlorade båda gångerna trots att vi fick försträrkning av Sandra & Charlie andra gången. Stina & Gabbsan tjuv tränar tror jag. Det började mullra och regna när vi kickade lite med bollen så vi gick till Sandro och slog på "Hata Göteborg", himla kul film det lilla jag såg.  Kvart över 11 mötte jag Adde som skulle gå med mig på vägen till jag mötte min pappa, det tog en halvtimma. Sen kom pappa och hämtade mig. Nu ska jag gå och lägga mig snart, skulle ju sova en stund på eftermiddagen men hur bra gick det? I morgon om vädret tillåter blir det mer solande och badande än det som var idag. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0