Laguna Beach

Jag är äckligt förkyld, jag hade bara hur gärna som helst gått och badat idag men jag tror inte det vore en sådan bra ide när det fortfarande inte är jätte varmt i vattnet och förkylningen bara blir värre. Därför har jag idag spenderat min dag inomhus trots det fina vädret.  Har kollat på "My super sweet 16" & nu är jag inne på ett heltids maraton av mitt alltime favorit program " Laguna Beach" jätte mysigt, men ögonen lär snart se ut som små data skärmar. Ska fortsätta se det iallafall, hela kvällen tror jag. Om jag inte åker till Henkan och typ kollar på en film eller något orkar i vilket fall som helst inte göra något ansträngande. Nu är det iallafall mat som gäller och efter det jordgubbar med glass.

image96

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0