Mary-Kate & Ashley Olsen inspirerar!

   
     


Jag ÄLSKAR Mary-Kate & Ahley Olsen's stil. Jag skulle inte ha något alls imot att byta garderob med dem.
Hur kan man ha en sådan klockren stil? Jag förstår inte, det kan inte vara mänskligt. Speciellt inte att man kan se så snygg ut trots att man har en slapp tischa, träningsbyxor, skitit/ruffsigt hår och ser ut som en 1.000.000 dollar ändå som Mary-Kate på bild nummer sex. Inte heller kan det vara mänskligt att vara lika snygg som Ashley på bild 8. Är också helt kär i bild två på Ashley där hon har den läskigt snygga miu miu clucthen och jag tycker också mycket om bild fem på Mary-Kate där hon bara ser underbar ut. Alla dem här bilderna på dessa underbarn inspirerar mig, nu kliar det i fingrarna! Måste handla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0