Misslyckande efter misslyckande

Jag är fullkomligt slut. Jag är så trött att jag inte vet vart jag ska göra av mig själv, trött på allt som går. Så trött på vissa människor, vissa vänner & vissa andra personer som inte kan nämnas under någon kategori, det är dom inte värda. Hur mycket jag än försöker somna om igen så går det inte, jag ligger i soffan och ser hur stökigt det är här hemma efter gårdagens party, hjälp jag måste städa. Dessutom har jag alldeless för mycket tankar som rullar fram och tillbaka i huvudet, tänk om man bara kunde styra över det, vad lätt allt skulle vara.

Gårkvällen var inte allt för rolig, för som vanligt väger det tråkiga mer än det bra, som vanligt slutade det inte alls bra men det börjar ju lite bli en vana. Jag hade som ett plus iallafall väldigt trevligt innan allt tjaffs började. Tur att det finns de där människorna som alltid gör allting roligt, som inte bryr sig när fulla människor blir osams utan bara kör vidare på det dom gjorde innan, jag beundrar det & önskar att jag själv kunde vara precis så. Nu ska jag iallafall börja städa, Emma & Valentino som fortfarande ligger och sover ska också hjälpa till sen har dom lovat, snälla och bra som de är! Puss Tilda  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0