Mitt jag i listform

Hav eller sjö
Tv eller Dator
Höst eller vår
Jul eller påsk
Svart eller vit
Ipod eller Mp3
VH1 eller MTV
Rosa eller Lika
Hund eller Katt
Guld eller Silver
Bad eller Dusch
Mobil eller telefon
Klänning eller kjol
Blond eller Brunett
Lägenhet eller hus
Svika eller svikas
Vanilj eller Choklad
Ring eller halsband
Jordgubb eller hallon
Nyår eller Midsommar
Chips eller popcorn
Tilda
eller Matilda
Charter eller weekend resa
Lång hår eller kort hår
Nagellack eller Läppstift
Bil eller buss
Killar eller tjejer
Pojkvänner eller vänner!
Singel eller fast
Radio eller CD
På land eller i vatten
Sanning eller Konsekvens
Blåa ögon eller Bruna ögon
Jeans eller leggings
Bio eller hemma film 
Snowboard eller skidor
Harry Potter eller Lord of the Rings
Berg-och-dalbana eller Vattenbana
Christina Aguilera eller Britney Spears
Vinter eller Sommar

Lite Tilda i listform, lite mig
eller väldigt mycket mig. Snodde lite av listan Från någon men kom också på lite egna saker. Nu ska jag hem till Bulan och bada. bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0