Ny blogg profil

Nu har jag pillat med html inställningarna en stund, och allvarligt jag orkar inte mer. Den nya blogg profilen är inte direkt ur snygg men jag orkar inte göra en större anstränging längre, jag och datorer är nämnligen inte världens bästa kompisar. Men resultatet blev iallafall bättre än det såg ut innan, nu är det iallafall lite mer Tilda och därför mer personligt. Ska göra något åt det lite vart efter nu men nu har jag iallafall något att jobba efter. Jag är iallafall stolt att jag lyckades göra det HELT själv. Nu ska jag städa lite och sen lägga mig och vila en stund. I morgon bär det nog av till Stan innan det blir lite get together på kvällen. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0