Onsdag

Nationaldagen idag, jag är ur trött. Har nog aldrig varit tröttare än så här men det var det utan tvekan värt! Går kvällen var jätte rolig, kvällen bjöd på allt och lite till, till och med bad. Det blev väldigt sent inatt och den sömnen jag fick var nog inte den bästa och när jag vaknade i morse var det första jag möttes av Valentino iklädd Emmas rosa nattlinne. Snacka om att det gjorde hela min dag, jag går på den bilden för att hålla mig vaken. Sandro och Adde drog hem med 10 bussen i morse så jag , valle & emma städade och sen så gick vi ner till Nicksta en stund. Gick sedan med henne till bussen och sen gick jag och mickis till hamnen. Tanken var glass, det slutade med en varsin hamburger meny och glass. Min matlust kom krypnades först då. Låg kvar där en stund på en av bryggorna och halv sov och sen hem till mig där Mickis gjort allt som stått i sin makt för att hålla mig vaken. Nu sitter vi iallafall här och tittar på fotbollen, väntar på emma, sandro och valle som skulle gå och köpa mat och ta hit först. Mäktig inledning på matchen med den svenska nationalsången kunde inte bli så mycket härligare svensk nationalsång. Nu är det spännande 1-0 till Sverige precis, fotboll bye!

image51

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0