Slö onsdag

Jag hann / orkade inte skriva något igår. Jag hade världens dödar huvudvärk hela dagen och kände mig bara allmänt hängig. Städade lite medan jag lyssnade på en massa musik, allt för att glömma min hemska huvudvärk men efter en stund fick jag ge upp och la mig i soffan och där låg jag i stort sett hela dagen. Med undantag för mat. Mic kom sen på kvällen ungefär samtidigt som min pappa drog iväg på en liten semester tripp. Mic och jag tittade på "Project Runway", "Searh for the next PCD" & sist men inte minst vårat älskade skärdgårdsdoktorn. Vi bestämde oss för att se klart det idag och 4 timmar framför oss. Mickis gav upp och somnade när det var 1,5 kvar och jag som skulle upp klockan 7 i morse var tvungen att ensam se klart avsnittet innan jag väckte henne och vi gick och la oss. Nu sitter jag iallafall på jobbet, har spenderat två timmar med att förstöra dokument, två sopsäck med förstörda dokument i dokumentförstöraren blev det. Två papper åt gången får man ta, kan ju förstå att det tog lång tid. Annars är det jätte lungt på jobbet jag ska städa min pappas kontor tror jag, bara för att vara lite snäll så det är rent och fräscht när han kommer tillbaka för både idag och morgon ere bara jag och pappas kontor ensamma, vilken fristad här gör jag bara som jag vill, ur skönt!

Nu ska jag dricka upp mitt te, rensa lite här och sen gå och så om det finns något annat super kul att göra. Känns som ett riktigt inne sittar väder idag så jag mår inte dåligt över att det mest kommer vara jag och datorn idag.
Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0