Sommarlov

Sommarlov! Äntligen, älskade sommarlov! Fick våra betyg och sa hejdå till klassen och mentorerna och allt, tittade på showen och sen var det slut. Jag och Mickis körde en tradition, planksteg på Freja. Precis som alla tidigare år. Nu kom jag hem därifrån och ska snart ut igen. Ska ner och lägga oss på Nicksta en stund innan det blir hem för att göra sig i ordning för utgång ikväll. Men innan det måste jag ner på stan oh köpa studentpresent till Amanda tillsammans med pappa. Vet inte vart det blir att hålla till först ikväll men det snackas sen om pumpviken från alla så jag antar att vi landar där.

Nu är det Nicksta som gäller någon timma, stressig dag. Men man ska hinna så mycket som möjligt nu när det är sommarlov. Jag tror i varje fall att sommar 07 kommer att bli rolig. Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0