Sommarlov?

Solen skiner och det är varmt idag igen. Jag har legat på stranden hela dagen med Gabbsan och Emma. Jätte skönt och mysigt, bättrade på solbrännan en hel del. Man märker när man ligger ute en hel dag att solen tar som satan på kroppen, jag är helt slut i den. Jag ska dra till med en vila framför sex and the city innan jag ska ta halv nio bussen till Sorunda, vi ska spela kubb och umgås. I morgon hoppas jag att det blir lika mysigt väder som idag, mer solbränna och mer bad. I morgon är det dessutom måndag, tror inte riktigt att jag förstått att jag fått sommarlov än, men jag tror jag kommer inse det den här veckan. Nu kommer man glömma vilken dag, datum och vad klockan är, samma sak varje år. Jag har iallafall en sak planerad den här veckan, Victor kommer hem. Det ska bara bli hur himla mysigt som helst, jag saknar honom så himla mycket. Efter två år i Singapore flyttar han hem igen, och gud vad det känns bra. På fredag ses vi, plats och tid har varit bestämt sedan jul, åh vad kul det ska bli!
image69
Victor, min barndomsvän!

Nu ska jag titta på sex and the city, sen korunda ha det bra. Bye /Tilda


Kommentarer
Postat av: ;)

du är en väldigt underbar persson och väldigt bra på att skriva ;)

2007-06-10 @ 17:52:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0