Stress fredag

Stress dag idag efter jobbet! På jobbet var det sjukt segt, hände i stort sett ingenting. Gick tio minuter tidigare slängde in en väska hemma och bytte skor och hoppade sedan på tåget 12.09 tåget. Åkte in ensam, det är då jag gör den bästa shoppingen. Lovade mig själv innan jag åkte att ta det lungt med shoppandet och det gjorde jag verkligen. Köpte bara en jätte tunnt stickad blå kofta och en vit kjol, jätte sött ihop. Tog 15.00 tåget hem och nu håller jag på och städar för fulla muggar.´Ikväll blir det lite mindre party här hemma och jag ska iallafall inviga min nya kjol. Nu ska jag strssa vidare med städningen. Puss Tilda

Kommentarer
Postat av: jane

den där koftan som du köpte verkar vara fin :)

2007-06-30 @ 11:10:30
URL: http://jane.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0