Tjat om Britney Spears

ALLT dessa gnabb/tjat om Britney Spears, nej stackars kvinna.

Jag har precis tittat klart på det inspelade avsnittet av exposed, pappa spelade in det trots att jag bara några få minuter innan det började skrev att jag skulle se det så hann jag inte. Som jag skrev igår så handlade det om Britney Spears och om hennes liv. Jag blir bara hur arg som helst när jag ser program som det här. Hela programet handlade i stort sett om "mäktiga" personer inom media branschens spekulationer på varför Briney Spears liv blivit som det blivit. Alla de personerna som pratade hade olika bilder och olika "orsaker" (utifrån vad de själva trodde) som de talade om och senare omvandlade till anledningar som lett till att Britney Spears nu i slutet nästan rasat samman. Något som det också talades en hel del om var Britney Spears oskuld, jag vet också att hon var känd för sin oskulldsfullhet och att det var en del av den där "The girl next door" Amerikanska känslan som gjorde henne känd men när mer nästan 30 minuter av 60 läggs till att tala om när hon kan ha förlorat oskulden gjorde att jag bara ville stänga av programmet. Visst någonstans skedde det en förändring hos henne också, hon bytte image från oskulldsfull flicka till lite sexigare vildare kvinna. Men det kom väll med åren, man kan inte rikta sig till en publik på - 10 år när man är 20 år och enormt duktig på det man håller på med.

Nej det där programmet gjorde mig arg. Arg för att jag vet att det är media och folket som tagit henne dit hon är. Att varje gång man går utanför dörren bli såhär http://x17video.com/celebrity_video/britney_spears/britney_the_new_queen_bee.php 
uppmärksammad kan inte vara något lätt att leva med varje dag. Nej att bli känd när man är 15 och bli en av de största människorna inom den kvinliga musik industrin någonsin (för det är vad JAG skulle vilja kalla henne) kan inte vara en dans på röda rosor, det kan med andra ord inte vara lätt att vara Britney Spears. Britney Spears tappar sin son i marken och blir kallad den värsta mamman man kan hitta, jag tror knappast att hon är den ända som gjort det? Den ända skillnaden är att när du eller jag gjorde det så var det ingen som stack upp kameran i ansiktet på oss och kallad oss dåliga. Hon är en offentlig person och papparazzis och skvaller/skitsnack är något som kommer med det. Men att göra det så extremt som det gjorts med henne, nej det är ett sjukligt beteende av media och vissa människor. Nej att Britney Spears en dag skulle ge ett rop på hjälp och att hon en dag skulle bryta ihop, det var bara en tidsfråga och det behövs inga vidare spekulationer för att ta reda på varför det räcker med en gnutta sunt förnuft.  

image71

Usch jag bir så arg på sånt där, skitsnacks dokumäntärer där det inte finns någon fakta utan bara spekulationer. Nej låt människan göra fel, att fela är mänskligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0