Torsdag

image100

Om det var en varm härlig sommarkväll mitt i juli då jag verkligen kände för att vara lite extra fin så skulle jag inte tveka en sekund över att sätta på mig det här. Måste även tillägga att plånboken hade behövt tillåta det också. Hur fina saker som helst med en saftigt söt prislapp, dock är allt från www.net-a-porter.com :s rea men det spelar ingen roll, det kostar att ligga på topp. Klänning & skor från en av mina favortier Stella Mcartney, väska från Jimmy Choo och läppglans från Dior. Ge mig!

Sitter fortfarande på jobbet, ett renare kontor & en massa insatta papper i pärmar senare. Ska snart gå och äta lunch, femtio minuter kvar och jag är dödshungrig. Idag är det Kyckling & ris med currysås som gäller, faktiskt helt okej. Pratade precis med Mic hon hade inte ens gått hem irån mig än, hon vaknade för en halvtimma sen, vilken lyxsovare. Jag skulle utan tvekan behöva hennes sömn. Nej nu måste jag göra ett sista ryck innan det är dags för lunch och hemfärd måste också hinna ringa Emma innan dess och bestämma angående i morgon. Puss

Kommentarer
Postat av: Mickis

jahadå, jätte skönt var det =)

2007-06-28 @ 21:45:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0