Första inlägget

Det här är mitt första blogginlägg, jag kan inte längre undvika blogghysterin, jag bara måste prova. Jag har varit hemma idag hela dagen, lyckades dra på mig en väldigt oläglig feber (mycket att hinna med)  igår som bara varade i några timmar, konstigt. Men det har varit lite skönt att vara hemma idag, har hunnit skriva ihop lite arbeten och nu efter så tycker jag nästan jag var värd lite hemma tid. Ikväll hade jag hoppats på att gå på Svanis avslutningsshow så vi får väll hoppas att jag orkar göra det och har någon lust när det börjar närma sig, men jag tror jag får tvinga dit mig hur som, det här kan man bara inte missa!

I morgon är det fredag, skönt med helg. Hoppas på riktigt roliga helgplaner, ser redan nu ut som det är kul grejjer på gång. I morgon är det iallafall skola för mig, nationella prov & lite annat. Mickan kommer också och håller mig sällskap i skolan en stund, det blir kul det var ett tag sen vi träffades, alldeless för lång tid sen.


Slänger in två bilder från våran show
förra året, eftersom det är upp till
bevis för de nya niorna ikväll ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0