God morgon

God morgon, Jag hann inte klart med båda frågepapprena igår, jag bara orkade inte hålla ögonen öppna när klockan stod på 00.25. Gick och la mig och hade ställt klockan på halv nio för att jag kände att jag kunde ta en morgon promenad om solen sken, men jag orkade inte ta mig upp kroppen var tung och så även huvudet. Sov en timma till ocn nu har jag precis ätit gulasch soppa och setat på balkongen och myst i solen en stund. Fick jordens mensvärk som ett brev på posten, så jag tänker inte gå till skolan idag. Inte för två lektioner, där vi inte gör någonting speciellt. Tjej sjukan är det värsta som finns. Men skit och pankaka jag måste åka upp till skolan och hämta min spanska bok, men mamma kan nog skjutsa upp mig om jag ber lite extra snällt.
Nej nu tänker jag lägga mig och vila bort min mensvärk och knarka ipren, enda som hjälper. Bye!

image27

Kommentarer
Postat av: Helena

Helt rätt, snyggt gissat! Vilken jättefin bild på Jessica. Hon är allt sötast i blont hår tycker jag!

2007-05-23 @ 17:46:09
URL: http://www.beverlhills.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0