Helgen

Gud vilken lång och skön helg, känns trots det som om jag inte hann med någonting vettigt, bara en massa roliga saker! Kändes dock som den här helgen var väldigt behövlig nu är det två vanliga skolveckor kvar och de ska jag väll utan problem kunna klara av, sen är det skolavslutning och sommarlov. GUD VAD JAG LÄNGTAR!

onsdag- Slutade som vanligt jätte tidigt på onsdagr gick hem fick faktiskt lite plugg gjort, på kvällen kom Mickis hem till mig vi gick och köpte naturgodis och gick hem och tittade på en massa serier på tv och käkade våra himla fågel frön.

torsdag- Gjorde inte någonting på hela dagen, jätte onödig men jätte skönt! Klockan sex gick jag och åt med Clara & Mickis sen gick vi till Kvarnängen en snabbis och tittade lite efter det gick vi till Ica och köpte godis, gick hem till mig och satte oss och åt det och tittade på "The break up" och "The OC" jag körde någon massage runda på dem båda ;D

fredag- Vaknade jätte sent, satt och tittade på gamla serier hela dagen och gick sedan ut och gick en snabb powerwalk i det fina vädret. Gick hem och bestämde vilken buss Emma skulle ta hit. Gick och gjorde mig i ordning och gick sen hem till mamma för att möta henne vid bussen och gå dit sen vid halv sju. Men Adde var tvungen att äta så där satt jag och väntade till halv åtta innan Sara, Emma & Adde ramlade in genom dörren. Efter en stund till så även Mickis och sen Clara och efter ännu en stund till Sebbe, Tim, Oliver & Wall. Vi hoppade studsmatta och sen lekte jag Emma & Clara min och emmas efterlängtade  ballonglek. Kvällen slutade tidigt.

lördag- Dagen var planerad så att vi skulle vara ute och mysa på eftermiddagen eller åka in på NRJ in the park. Men runt tolv började det att ösa ner regn och båda förslagen kändesw väldigt avlägsna. Satt hemma hela dagen och försökte komma på något att göra på kvällen. Runt halv åtta så sa Adde att han och Emma & Sandro skulle kommma med halv nio bussen. Fick jätte brottom att städa mitt rum som såg ut som en svinstia, hann göra det och sedan även göra mig i ordning. Tog cykeln till Ica och mötte dom. Gick in på Ica handlade lite och gick hem till mig. Tittade på "Alot like love" vet inte om det var någon som såg filmen men alla hade sett den förut. Gick med dem till bussen halv 1 och sen gick jag hem pratade lite med Sebbe och sen gick jag och la mig.

Oj många dagar att skriva om, så det belv en hel del.
Lite bilder från fredag:




NU ska jag ut i solen, Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0