lördag morgon

God förmiddag eller något. Jag har varit vaken i några timmar, Mickan tog upp hela min säng, täcke och så snarkade hon typ, jag var tvungen att gå upp och lägga mig i soffan innan jag blev tokig. Är fortfarande jätte trött men solen lyser ute och jag tänker förflytta mig med min tidning till balkongen för seriöst solande och avslappning. Ikväll ska jag till Christoffer med lite folk, ska bli väldigt mysigt! Mickan åkte precis hem med 11 tåget, det var en snabb men mysig vesit, något vi måste göra oftare. Nu äre solning på högsta nivå, ciao!image34
Uppåt: Sommarens alla olika former och färger på bikinis och baddräkter, en större djungel är någonsin förut.
Stabilt: Att visa upp sina brun brända snygga ben, inget som slår det!
Neråt: BUS produkter, solen skiner utanför?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0