lördags planering

Nu har jag städat mitt rum och suttit vid datorn en bra stund. Ska snart få taco till middag, tidigt idag för att det är både hockey och Eurovison ikväll. Ska hinna äta innan det har min pappa tänkt. Vi har dessutom middagsgäster hemma ikväll. Tack och lov att jag inte ska vara hemma det ska alltid lekas 100 frågor om allt mellan himmel och jord med mig annars, men det kan ju vara trevligt det med ibland. Ikväll ska ja iväg och titta på Eurovison Song Contest med tjejerna. Hoppas verkligen att det går bra för Sverige men ändå hoppas jag det går skit så jag kan retas Mickis som sa att The Ark verkligen skulle gå jätte bra i Europa. Nu ska jag gå och äta och sen möta alla på Ica och köpa godis & sånt mys, för det är just vad som ska göras ikväll, mysas!
Nu ska det ätas. Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0