måndag

Vaknade i morse alldeless för sent klockan 08.00, fick lite brottom. Men jag hann med goda marginaler. Hade bara hur svårt som helst att somna igår, senast jag tittade på klockan var den 02.30, inte konstigt att jag råkade sova lite länge i morse. Åkte till skolan och hade två lektioner, sedan håltimma mellan 11-15 vi lyckades få det till att vi inte skulle behöva den sista lektionen för det vart för långt hål, vi fick alltså sluta. Satt kvar med Sara, Emma  Sandro, Mickan & Jessica och spelade kort och pratade mellan halv 11 och kvart i 12, innan jag gick sällskap hem med Valentino som skulle till tåget. Jag, Sara, Jessica, Emma & Tessie ska föresten spela tennis på frilufsdagen på torsdag, vi skulle spela minigolf från början men Emma tjatade bort det. Spela roll jag är ändå grym på tennis de kommer få stryk så det sjunger om det ;D

Idag ska jag iallafall plugga lite samhällskunskap tänkte jag, sen ska jag till mamma och äta och sedan till Clara och lämna pengar till biljetter till viashowen på onsdag åt Emma och mig. Lyckades dra med mig henne så jag inte skulle bli tredje hjulet, vilket jag inte hade blivit ändå men det kändes bättre! 

Nu, samhällskunskaps arbete //Tilda 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0