medelhavs tisdag

tisdag eftermiddag, idag har det varit en mycket bra dag. Bestämde mig för att sova lite extra länge i morse för att det var tisdag och då orkar jag aldrig stå och göra mig i ordning någon längre tid. Gick till skolan och Birgitta var inte där på våran super långa samhällslektion på morgonen, men någon öppnade datorsalen så där satt vi och skulle jobba med arbetet. Dock fick jag och Mic inte speciellt mycket gjort, satt och skrev till massa folk på datorn och gick mycket tidigare än vabligt ner till svett korridoren och hämtade sara, emma & emma för en mycket tidigare än vanligt lunch. Efter lunch mer svettkorridor. Frisbee på idrotten efter det (konstg sport) kollade klart på Crash på svenskan och sen fick tillbaka provet på spanska och gick sedan hem. Mickis och jag tog bussen till centrum och hämtade våra biljetter till showen i morgon. Tog bussen hem och nu sitter jag här, lyssnar sommarmusik (olidligt varmt ute idag, medelhavsvärme, kvavt och dant, hade inte gnällt om det inte varit så att jag dragit på mig en kofta i morse för det var grått ute)  ska nu skriva klart smahällsarbete som ska in i morgon och sen gå ut och äta. Mums.
//Tilda
image42
Nynäshamn en sommardag 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0