onsdag och lite inspiration

Tanken idag var att jag skulle plugga spanska hela dagen, den tanken kunde jag ju bara glömma. Åkte till skolan med mamma, Uffe & Alva och hämtade boken åkte sen hem med dem och åt lunch och har varit kvar där ända till nu. Gud jag är så dum och slarvig nu kommer jag få stressa sönder för att inte drabbas av panik ångest i morgon, suck! Fick lite saker av mamma som kom hem idag, en väska, en plånbok, två helt underbara par trosor, bodylotion och fotlotion. Jätte mysiga saker, världens bästa mamma. Nu måste jag verkligen plugga spanka, sen ska jag skriva klart engelska arbetet och gå och lägga mig någorlunda tidigt innan jag slocknar, vilket skulle kunna vara vilken sekund som helst om jag inte rör på mig nu! Satt på förmiddagen och gjorde två kollge lägger upp dem nu, lite inspiration för mig själv inför sommaren.




Lindsay is back!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0