summer feelings

söndag kväll, sen kväll. För att vara exakt tjugo i ett. Jag kan inte alls sova, jag kan inte somna. Sov 11 timmar i natt och sov en stund på eftermiddagen innan fotbollen dessutom sov jag mellan 20.00-21.00, whats up with me and sleep right now? I morgon är det skola igen, känns faktiskt bra. Sommarlovet kommer ju närmare och den här veckan är den sista jobbiga veckan på över två månader. På torsdag är det friluffsdag iallafall, alla ettor och tvåor. Det blir kul, hoppas det blir fint väder om Sara bestämmer sig för att välja utomhus aktivitet till oss, det är nämnligen så att jag låter Sara välja åt mig för att det är först till kvar som gäller på listan. Skit soppigt system av skolan med en himla först till kvar lista!

Nu ligger jag iallafall här i min säng och lyssnar på sommar musik med ena fönstret öppet, har precis tittat på en massa kort från förra sommaren och från min gamla klass. Nostalgi på högsta nivå med andra ord, vad underbart det var! Hoppas att den här sommaren ska bli minst lika underbar, jag längtar bara så mycket efter en massa saker. De sena sommarkvällarna, promenaderna, sola, bada, grilla, festerna, umgänget, musiken, åka båt, sov morgon och resorna. Jag tror att sommaren 07 kommer bli en bra sommaren, den har alla förutsättningar för att bli en bra sommar. Jag har ett jobb som jag känner är väldigt vad ska man säga, fritt? Jag kan komma och gå lite som jag vill och jag får vara mycket ute. Jag ska försöka hinna så mycket som möjligt i sommar, jag ska göra allt och lite till samtidigt som jag ska försöka göra ingenting också. Det plus det faktum att jag har ett gäng med helt underbara människor att umgås med gör att sommar 07 kommer bli bra, det vet jag!

Den här helgen har jag hunnit med följande:
1. Grillat utan motsatt köns sällskap för första gången i mitt liv, resultatet? bra, efter två timmar och otagliga försök.
2. Ätit årets första grillade marshmellows
3. Träffat Mickan
4. Rensat min garderob vilket resulterade i påsar till Mic
5. Legat på balkongen och solat
6. Tittat på fotboll
7. Laddat hem ex antal sommar låtar
8. Pluggat på tok för lite..
& ännu lite mer.

Nu ska jag försöka med min sömn igen, inte för jag verkligen behöver den. Men jag är ju inte världens piggaste på morgonen. / Tilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0