torsdag kväll & helgen i listform

Nu är jag allt för trött för att orka mer spanska men jag måste gå upp lite sådär halv tidigt i morgon och göra klart det för att jag slarvat ganska mycket och inte varit allt för aktiv ikväll. Jaja sånt är livet, det kan inte funka att prestera jätte bra varje gång, eller? I morgon är det fredag, ljuva fredag. Ska bli skönt med helg även denna helg är jag väldigt förtjänt av. I morgon kommer Mikaela hit, hoppas också på att träffa Mic, Sara, Jess, Mary & Clara, hoppas, hoppas, saknar dem så mycket just nu!

Annars ser helgen just nu ut såhär:
Spanska uppgifter 2 stycken
Samhällsarbete
Historia frågor
Samhällsfrågor
Mikaela kommer
Kolla på fotbollsmatch
Umgås med tjejerna(?)
Grilla (?)

Övervägande saker ser skit tråkiga ut, men det ska nog kunna bli en bra helg hoppas jag! Nu är det dags att gå och lägga sig ska ju som sagt upp och plugga en stund i morgon bitti för nu är energi slut.

image31
Mina bästa vänner förtjänar att vara med, vad vore världen utan dem? Usch vad jag saknar dem just nu, senaste tiden har varit väldigt speciell, alla har haft sitt eget. Men vi finns där för varandra, alltid! <3

Godnatt //Tilda


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ah tilda ikväll blir det en kväll tillsammans.. längar.. :D Ha de fint min ängel

2007-05-25 @ 15:08:40
Postat av: Tilda

Hoppas jag verkligen det blir, saknar!

2007-05-25 @ 15:41:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0