torsdag kväll

Kom hem för inte så länge sedan från Svanis avslutnings show, jag säger inget så har jag inget sagt, eller? Jo jag måste yttra mig. Det var för många, för sega och för okända låtar, samma som sjöng och så var det mycket som gick fel. Stort plus i kanten dock för att det var så mycket killar som var aktiva, det gör det alltid så mycker roligare! Tyckte trubaduren med Granis, Adam & Kernen var suverän!
Just nu sitter jag iallafall och tittar på snygga sommar plagg, allt från klänningar i mysiga färger till vanliga baslinnen. Men jag kan inte hitta något snyggt i en normal prisgrupp just nu som jag verkligen faller för, nätshopping är kanske inte något för mig får åka in till stan någon dag och leta istället.

image12
Hittade precis den här bilden på Nicole Richie iklädd klänning från Roberto Cavalli, gud vad vackert och gud vilken sommar dröm.


                                       
Sophie Simmons    I Kenneth J Lane    Snygg i Johnsom Millicent shorts
dress.                        halsband.                 & Rebecca Taylor blus

Hittade även lite andra bilder på Nicole i ur snygga outfits, kunde inte låta bli att lägga upp dem. Hur kan kvinnan lyckas hela tiden. förstår inte. Nu ska jag iallafall dricka tee & skriva klart min Svenska Saga.
Ciao!

Kommentarer
Postat av: saga

jättefin :)

2007-05-10 @ 22:21:12
URL: http://www.sagasiberg.blogg.se
Postat av: Bea

älskar Roberto Cavallis design :D

2007-05-10 @ 22:29:43
URL: http://beaa.blogg.se
Postat av: Tilda

Bara huuur vackert som helst vem drömmer inte om den klänningen!

2007-05-10 @ 22:34:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0