torsdag

Idag har det INTE varit en bra dag. Just nu är jag trött, hungrig, arg, uttråkad och väldigt frustrerad. Hur mycket saker som helst som snurrar runt i huvudet nu som gör att jag inte ens hur mycket jag försöker lyckas få in något i min spansk pluggande hjärna. Jag avskyr torsdagar, världn vore en bättre plats utan dem. Jag ser iallafall slutet på den här veckan som överlag varit en bra vecka om man bortser från idag. Nu är det inte långt kvar, sommar, sommar! I helgen vill jag verkligen hitta på något jätte roligt, känns som om det vore det ultimata efter den här veckan som plugg mässigt varit ganska hård. Nu ska jag återgå till min spanska, leta lite glosor på internet och sen lära mig dem. Spanska gör mig tokig. 

//Tilda  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0