Viashowen och shopping

Nyss hemkommen ifrån viashowen, skit rolig. Clara var jätte duktig, fin dans och alltid lika söt och glad som vanligt och jag skrattade jätte länge åt Gaggis. Haha jag visste det hela tiden att han skulle bjuda på sig själv, jag bara visste det! Den killen skäms inte för någonting så himla kul! Jag tycker om shower, det är jätte roligt, speciellt med folk man känner. Vi satt föresten på raden längst fram, bästa platserna!

Var inne i stan idag på dagen också, stressade runt som tusan för att hinan hem så tidigt som möjligt för att hinna gå och äta med Emma innan showen. Shoppade ganska mycket, 1 par, 2 par, 3 par skor ;D, två linnen, en klänning och ett par shorts. Känns som om sommar är ännu lite mera välkommen nu. När jag var inne på H&M så hittade jag minimala shorts/hotpants i gräsliga färger som jag tänkte köpa till oss som ett skämt till tennisen i morgon då vi skämtat om det hela veckan! Tyvärr var kön för lång och tiden för tajt. Nu sitter jag här och planerar helgen och lite sånt, ska bli stek het i helgen i Nynäshamn. Välkommen sommar!
Nästa vecka är min pappa bortrest hela veckan, fick precis veta det. Jag blev lite chockad han säger att han sagt det länge, ingen aning om det. Jaja det blir mysigt, trots att jag bara är hur rädd som helst för mörkret!

Nu ere film och sen sova, godnatt. Puss Tilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0