blindstyret

Jag ser ingenting så här tidigt på morgonen, det är som att vara blind ungefär, hemskt med andra ord. Om inte mina glasögon som absolut senast skulla ha kommit i torsdags inte kommer idag så vet jag inte vad jag gör, jag hade verkligen behövt dem idag när jag går till kvart i fem och är helt slut på eftermiddagen. Men inte då, jag ska fan stämma synsam snart.

Sitter i skolan på textkom, är trött och höll inte på att komma ur sängen imorse, men hey jag är här. Snart är den här lektionen slut och då ska jag ha samhällskunskap och så småningom även spanska innan jag ska äta Potatis hackad fläskotlettsås vad fan är det för skit? & hur tusan har dem skrivit det? Möjligen så att det kan vara Hackad pottatis med fläkotlett och sås men jag vet inte om jag är sugen på potatis med hackad fläkotlettsås, suck suck suck. I den här skolan tackar vi sådana här dagar gudarna för fil som snart såprutar ur öronen på mig.


Later.

Kommentarer
Postat av: Sara

haha , döm inte maten innan du ätit den ; )
äre dom där glasögonen du ska ha ? :D fina !

2007-11-20 @ 09:19:29
URL: http://sepesara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0