Dagen Ilands problem

Okej jag sov två timmar inatt, inte bra men jag var inte allt för trött heller när jag väl vaknade, skumt det där! Jag kanske har sovit för mycket Sara där är svaret på din fråga stumps!

Idag har jag städat och snart ska det bakas pepparkakor, fy fan va gott! Linda och min årliga tradition så här innan första advent. Jag sket även i Sp tiden idag dock inte ensam, den är helt onäödig nästan lika dum ide som när någon fick för sig att vi skulle vandra flera mil i sexan, jag har inget behov av sp tiden och inte av vandrig heller. Så jag åkte hem dock inte ensam alltid med min bästa vän i följe. Skit Biggan hon kommer bli så besviken men ärligt det skiter jag i? IG i Sp tid (samhälls tid) buhu ja skulle inte ens böla om det fanns betyg i det!

Försöker just nu dricka cola ur en loka burk, det är helt skumt! Känns jätte jätte jätte konsitgt, måste fortsätta testa detta nya super fenomen som ör mig tokig bye bye! Dagens problem!

(skulle publicerats 15.00 men råkade spara som utkast)

Kommentarer
Postat av: sara

ahaaa , då förstår jag ;) men ofta man kan sova för mkt :D du får sova på nätterna endast från och med nu ! ; )

2007-11-30 @ 11:26:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0