Första krönikan

Jag är sjukt himla trött, skolan idag var rätt lungt dock men tråkigt. Jag och mickis fick leverera vårat till Nynäsposten idag fast det inte var fören om en vecka, men något har blivit fel så vi fick göra vårat tdigiare, känns skönt ändå men jag var ju så inställd på nästa vecka, det blev hattigt. Så nu är det bara läsa Nynäsposten på fredag, hoppas det blir bra bara. Jag är faktiskt nervös..  

Har gjort klart min himla tvättmaskin till median idag också gud vad svårt.. Nu är de bara bakispillrena kvar, men det får jag lösa på torsdag, samtidigt som allt annat för imorgon ska jag på teater med samhällsprogramet "utrotas varenda jävel" blir nog helt okej. Nu ska jag sova och mysa med världens mysigaste.

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Matilda

Självklart läser vi Np på fredag.

2007-11-08 @ 09:49:22
URL: http://mattieblanchard.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0