Helgen som försvann

Nu är helgen redan slut, det går så himla fort när man gör ingenting speciellt. Igår tittade jag vi på fotbollen, det var trevligt jag gav dock upp efter en stund eftersom det var skit och gick istället och gjorde ingenting med, mathias, alexandra & charlie. Vi satt rätt länge i natt och bara pratade om livet, vad alla ska göra efter skolan, kalmar och så retades med varandra som vanligt. Det var trevligt, alexandra är mycket trevlig och mathias träffar man ju inte allt för ofta (eller jo nu har det blivit en del, men han brukar aldrig vara hemma när han är hemma).

Nu tittar jag på Greys, har precis ätit gulasch soppa med creme fraiche, det vart en lugn och skön helg med vänner och slapp. Lite shoppande hann jag också med, en skinnkjol och en längre mjuk mys tröja som både är bekväm och snygg, jag gillar dem skarpt båda två.

Jag ska sätta mig och plugga lite efter middagen, det behövs verkligen jag har skjutit på det hela veckan för att saker och ting inte har kännts så bra. Men jag mår bättre nu trots att det snurrar en hel del, så jag antar att det är dags att ta tag i det nu eftersom det faktiskt ska vara klart i morgon.

Nu ska jag titta på Scooby Doo. bye bye.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0