Join the party ride

Jag orkar faktiskt inte gå i skolan och ännu mindre bry mig om den, tvåan tar kål på mig och det är förbannat plågsamt. Fram till för någon vecka sen har mycket av mitt liv handlat om att lyckas, att prestera max hela tiden framför allt i skolan men nej jag ger upp jag tänker inte ens försöka längre för mina betyg rasar, som dem gör för de flesta i tvåan, så alla förvänta er inga underverk i tvåan det är tungt och piiiisstråkigt. Det ända jag vill göra just nu är sorgligt nog (jag skäms över att säga det) men jag vill bara feeeeeesta och leva upp till "livet är en fest", mic I know you will join me for that everlasting party.

    

   
Henkans 20 års fest, Klassfest, Orsa & Yxlö..
Ge mig något från dessa stunder igen, vad som helst!

Kommentarer
Postat av: mickis

YOU BET I WILL BABE!!!

2007-11-19 @ 17:35:08
URL: http://visions.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0