Mitt sorgliga jag

Jag är så himla misslyckad så det är roligt! Jag är snart arton år men man skulle kunna tro att jag fortfarande är femton. Jag har ingen koll på någonting och då menar jag verkligen ingenting.

Jag har jordens sämsta ekonomi och inget jobb pågrund av det faktum att jag är så otroligt lat och så har jag fått för mig att jag inte alls har tid(?)

Jag är så skoltrött att jag inte vet vad, mina betyg rasar av bara farten! Allt det jag jobbat för så himla länge har nått botten, tusan också!

Jag har inte ens börjat jobba på mitt körkort, det funkar inte alls! Jag har köpt lektioner frågan är när jag ska börja köra dom! Både charlie och mathias skrattade himla högt åt mig idag när jag sa att jag inte vet vart blinkersern sitter äns! & jag menar det verkligen, jag vet ingenting om bilar, körkort år 2020 om jag har tur!

Jag är jordens stökigaste människa, min garderob ser bokstavligen ut som tusan, likaså mitt rum! Kan inte ens hitta på något som att någon brytit sig in hos mig och stökat ner som ursäkt för ingen förutom jag, kan få det att se ut som det gör!

Jag är lat! Jag orkar inte träna, jag orkar inte plugga och jag orkar inte göra någonting, det är en skam jag vet! Men jag intalar mig själv att det beror på att jag går så mycket i skolan. Men om jag började jobba på lektionerna och bli mer planerad skulle det inte vara lika mycket jämt!

& sist men inte minst, vad ska jag göra med mitt liv? Jag har ett och ett halv år kvar av gymnasiet och efter det så är jag frï så vad ska jag göra? Jag har ingen aning, jag vägrar plugga mer dirket så jag vill resa men för vilka pengar då? Min ekonomi är ett eko... Efter resandet, vad ska jag bli, vad ska jag göra och vart ska jag bo? Jag är skit fjantig nu kanske men fy vad jag känner mig oplanerad!

Nej det här blev nästan roligt, nu mickis, jessica och sara så utmanar jag er att skriva 6 bekännelser om er själva! :D
 


Life is a party, what happens when it ends?

Ps: Linda vad hände med centrum skulle du inte ringa kvinna? Ring mig! DS!

Kommentarer
Postat av: Jess

men glöm inte att du är världens underbaraste oxå =)

2007-11-01 @ 19:12:56
URL: http://jesslj.blogg.se
Postat av: Jess

jag antar utmaningen! men jag hinner inte skriva de idag, får göra de i morron =)

2007-11-02 @ 10:16:04
URL: http://jesslj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0