Someone buy me a trip

Jag vill resa bort! Vintern är så extremt långsam för att jag inte har något att se fram mot. Förutom jul, nyår och min födelsedag, något som infaller vi exakt samma tidpunkt och har gjort det varje år i 18 år.
Så nu är min fråga om någon är villig att ge en resa till mig, vilket resmål som helst utanför Nynäshamns kommun och Stockholm duger, för det känns lika trist överallt här omkring just nu. Paris, New York, London, Rom whatever vad som helst jag accepterar till och med ställen i Sverige så någon som är ute efter en glad, trevlig tjej som älskar äventyr och alltid skrattar, så får ni höra av er för jag söker någon med en resa eller med biljetter till en resa så jag kan ta med mig alla mina bästa vänner.

I'm so getting out of here after high school

Men nu tillbaka till verkligheten, jag satt uppe för sent ikväll igen, nu ska jag sova och titta på S.A.T.C. godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0