Städ

fredag idag, jag älskar fredagar. Hade bara två lektioner idag så det gick rätt fort, slutade tidigt också och då åkte jag ner på centrum och köpte presenter till mormor och emma och en kjol till mig. Nu är jag hemma och jag håller på att städa lite, sen ska jag ta fram kläder till öppet hus imorgon eftersom det måste vara svart och vitt och sen så ska jag mysa framför tv:n till idol, med popcorn, godis och julmust hela kvällen. Super mysigt.

Imorgon är det som sagt öppet hus på Nynäshamns Gymnasim, det brukar vara rätt roligt faktiskt spå jag tror jag blir där så länge det håller på. Sen ska jag på mormors 60 års kalas och fira emma. Nu måste jag städa vidare, trevligt kväll allihoppa. Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0