tre dags helg

måndag 26 november idag, när jag var på kalas hos mormor i lördags konctaterade vi att det var exakt en månad kvar till att vi skulle sitta där igen, det kändes verkligen konstigt. Jag börjar bli stressad som vanligt i jul tider, måste snart börja handla julklappar.

Igår så tillbringade jag över fyra  timmar på en körskola, det var dem värsta fyra timmarna i mitt liv, bakfull och jävligt jag mådde verkligen hur dåligt som helst. Det var verkligen hemskt, och jag måste ha sett sjukt trist och trött ut. När jag kom ut därifrån klockan kvart över åtta hade jag inte ätit något på hela dagen så jag åt upp en hel kebabtallrik från fyrkanten vilket aldrig har hänt framför sagan om ringen, det var mysigt. Det är så bakis dagar ska spenderas.

Jag behöva göra en massa nyttigheter den här dagen som är kompledighet för öppet hus men istället ska jag baka lussebullar med min lillasyster, ibland så är jag inte så seriöst målmedveten kan man säga, matte boken skriker efter mig men den kan fortsätta göra det fram tills ikväll då jag ska försöka, det är dock svårt när man inte förstår förklaringarna i boken.

Tre dagars helg är iallafall bäst, jag älskar det synd att det inte var sån helge varje helg, gud ge mig jullov och halsen som just nu är jätte svullen och gör jätte ont, svik mig inte nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0