What a feeling

Jag kom hem för en stund sen. Slutade klockan ett men då gick jag till ishallen och tittade på skollaget de vann med 8-0, duktiga pojkar speciellt dykaren! Efter matchen väntade vi på adde och john sen gick jag, elsa, adde, john, sandro, charlie & pontus till gymnasiet och tog bussen till Arena där vi träffade fler hockey killar så vi pratade lite med dom och sen drog dom och vi åt. Alla fick vänta på mig för jag är segast som vanligt och ändå åt jag bara en halv pizza, gav andra halvan till john och kanterna till pontus. När de andra gick till marcus gick jag hem, elsa till sig och charlie till bussen.

Nu ska jag städa och sen krypa ner under täcket och titta på idol jag orkar inte något annat idag, jag är så grymt otroligt seg, godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0