Burr måndag

Okej jag försöker göra flera saker samtidigt här just nu, resedagbok kommer snart men jag håller på med massa annat samtidigt. Min pappa hade hyrt två filmer till mig idag step up som alla mina tjejkompisar pratar om & because I said so, får titta på dem under tiden som jag skriver mitt personportätt om min kära Sari underbari!
Efter skolan idag var jag med mamma och lämande in min klocka som varit trasig i evigheter, köpte även två tröjor och kom alltså därifrån ännu fattigatre än innan. Den ena tröjan är jag dock väldigt osäker på, det var en lång svart kofta får se hur jag gör med den.

Nej nu måste jag plugga och komma igång med det här, jag hade hellst av allt spenderat kvällen framför film med Charlie, men så får det minsann inte vara denna måndag. Jag ska faktiskt sova ensam inatt vilket jag inte tycker om trots att min pojkvän är jordens segaste på morgonen att få upp och man måste picka på honom i evigheter innan han stiger upp, så gillar jag det!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0