Ehmmm

Jag Matilda Strandberg är såå himla uttråkad att jag snart dör! Ingen har pratat med mig på hmm 43 minuter nu, charlie och adde är helt besatta av sina spel & suppe och robin har setat i exakt samma stälnning i sin hörna sen klockan nio och bara suttit där och maxat ljudet på något skit. Jag själv kollar på skärgårdsdoktorn och det börjar bli grymt himla tråkigt. Jag bröt tystnaden genom att spamma alla på msn och den ända som gav mig respons i tal  var adde, övriga i skrift. Charlie sa precis nu att jag kunde få sitta i hans knä och titta på hans spelande eller vända min laptop dit så jag kunde sitta där och kolla och han kunde kolla samtidigt som han spelade, yeh sure!

Ska de vara tråkiga så ska de, har spammat matte på facebook också och talat om att jag tittar på skärgårdis här nere och emil där uppe, detta pga det faktum att matte hade en cruch in Ebba Hultqvist!

Försten så tog vi skolfoto idag, jag kommer utan tvekan se ut som ett miffo! Nu ska ja retas med någon!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0