Frågan kvarstår?

Jag har stirrat mig blind på datorskärmen ikväll, jag har försökt och försökt och återigen försökt att få till inledningen på mitt personporträtt på Sara, det borde ju inte vara så himla svårt, kan det vara det faktum att jag känner henne innan och utan som gör det svårt? Hm kanske..

Skulle sen även ladda upp bilderna från Turkiet resan men jag kunde inte någonstans hitta kamera sladden som visade sig ligga på jobbet, men imorgon kommer det iallafall full rapport och om min far som är en upptagen man glömmer sladden på jobbet får jag skriva om redan och komplitera med bilderna senare!

Imorgon ska jag i vilket fall som helst orientera, vilket är det väärsta jag vet, efter att flyga. Jag förstår inte syftet med att springa runt i en skog och leta kontroller, jag förstår mig bara inte på det, dessutom tycker jag att det är hemskt tråkigt och jag kan inte alls motivera mig att göra bra ifrån mig när det är så. Jag måste kanske även tillägga att jag inte är speciellt bra på det, men det handlar nog mest om motivationen(?) Jag har iallafall idag gjort åtagliga försök att övertala alla från charlie, patrik, lillen till sebbe att orientera åt mig, men ingen verkar vilja? Hade jag frågat om någon av dem kunnat spela fotboll åt mig hade det säkert inte vart några problem så den frågan jag funderat på sen jag för första gången någonsin sprang runt och leta kontroller kvarstår:
Vem gillar egentligen att orientera?
image261
Får se hur det går jag har iallafall Jess, det ska nog gå bra, men är jag inte hemma runt klockan 6 imorgon kväll så vet alla att jag fortfarande virrar runt i skogen och är jag hemma tidigare har jag antagligen gjort en Emil Westin!
Over and out! Puss.

Juste jag måste säga till mic, sara, jess och mary som alla verkar besatta av filmen "step up" att den var himla bra och likaså "Because I said so!" se, se, se!

Kommentarer
Postat av: Sara

step up är bäst helt enkelt! :D jag är kär i honom :D sooo sexy , hahaha
men jaa du , jag håller med dig om att det här med personporträtt inte var särskilt roligt.
FÖR DET ÄR OMÖJLIGT ATT SKRIVA OM DIG! :D <3

2007-10-02 @ 08:48:46
URL: http://sepesara.blogg.se
Postat av: mickis

jag såg när du hyrde dom =)

2007-10-02 @ 14:52:54
URL: http://visions.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0