Friday

Jag kan fortfarande inget på Naturprovet jag ska göra om 2 timmar, det känns med andra ord som jag får gå på det jag tror mig kunna sedan innan och räcker det inte så gör det inte. Jag har aldrig fått ett inte godkänt i hela mitt liv (förutom på matten) så skulle jag misslyckas den här gången kommer jag bara skratta åt det faktiskt, det är inte såå farligt att göra om det, och jag skulle verkligen behöva mera tid för att förstå det här (som visade sig vara svårare än jag trodde).

Jag är hemma hos Charlie nu, ska snart åka till skolan och göra det där förbannade provet. Skulle egentligen åkt hem och pluggat innan men eftersom jag hade saker med mig så har jag suttit här och pluggat eftersom det tar lite tid att åka hem och hålla på och krångla. Ikväll ska jag vara med Charlie, han skulle gå hem till Suppe efte skolan och hämta filmer och heroes så jag hoppas vi kan se på lite av det, men jag ska också se "High School Musical 2" Som börjar klockan 19.00 på Disney Channel, det är super tompigt men jag gillar det faktiskt rätt mycket, jag gillar alla sånna där sket tompiga filmer! Mest gillar jag det för dem är så grymt duktiga på att dansa, vem gillar inte sånna filmer? Igår spöade jag iallafall bröderna Westin på kort flera gånger om ;) iallafall kan jag ju säga att det var så det gick till här eftersom dem inte kan säga imot. Men jag ska vara ärlig annars kommer jag bara få höra att jag är en dålig förlorare. Emil vann hela tiden jag kom i mitten och charlie kom sist typ varje gång i neger, när jag äntligen vann så skulle vi sluta spela? Hur typsikt är inte de?

Annars ser helgens planer ut så att jag och Mickan ska vara imorgon och ha en riktig tjejkväll med allt vad det innebär! På söndag kanske det blir att vi går ut och går en sväng i höstmurret och myser på något mysigt cafe innan jag måste ta tag i mitt pluggande. Linda jobabr ju på söndagar så det vore ju en ide att gå och busa lite med henne kanske. Helgen ser ut att kunna bli riktigt trevlig faktiskt! 
Nu ska jag gå och packa ihop mina saker och läsa lite mer natur eftersom jag har tid över. Bussen går om en timma.
Puss & Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0