Gårdagen

Efter skolan åkte jag hem och gjore i ordning mat till mig själv eftersom pappa inte var hemma. Efter det åkte jag hem till Charlie där jag bänkade mig framför "High School Musical 2" den var väll rätt bra, vissa inslag var dock super tompiga, ettan var mycket mycket bättre men men den dög. Under filmen lyckades jag välta en tallrik med mat rakt upp och ner över datorn som låg ihop slagen på golvet, emil skrattade så han höll på att dö, det var bara att torka upp och skratta åt situationen. Adde och Suppe kom förbi och ville ha med oss till Nynäs på fest men jag hade ingen ork eller lust och satt i mjukiskäder och Charlie skulle upp halv åtta imorse så vi stannade hemma, sköönt! Efter det fick emil sällskap av en massa kompisar som kom dit så då gick jag och Charlie ner och tittade på resten av Idol och försökte tända en brasa. Sen gick emils vänner efter en stund och jag gick upp och gjorde han och hans kompis som lanade sällskap en stund när jag kom ner hade Charlie lyckats med elden. Fortsatte kolla Idol denna gång utrustningen, efter det prison break och sen vart jag så trött att jag stängde av och vi somnade. Adde skulle komma och sova igår men jag vette tusan vart han tog vägen? Andreas vart är du?

Imorse vaknade jag jäääätte tidigt av att emil stampade som en dåre i golvet (ör att väcka mig) jag bestämde mig för att undersöka saken och gick upp på toa och blängde surt på honom. Gick sen ner och kollade facebook och sånt och sen somnade jag om. Charlie kom hem sen och vi gjorde ingenting på hela dagen, sen gick jag till bussen runt halv 2 men jag missade den och fick vänta till nästa buss. Charlie gick till en massa kompisar och lanade. Ikväll ska jag i varje fall vara med mickan, måste börja städa mitt rum nu just därför!

Det gick bra för min syssling igår, hon kom trea, dom var duktiga tjejerna. Synd bara att jag totalt hade glömt bort det att jag inte ens såg det :( men men.. mormor hade iallafall pratat med helena idag och Felicia var nöjd så det är ju bra!

Felicia och hennes vän Nicole!
Skulle ha vunnit om ni frågar mig ;)!


Nu måste jag börja städa, puss puss! 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0