Haloween

Nu är jag sämre än sara på att uppdatera, om det går? Idag har iallafall jag och linda varit i Stockholm och shoppat, ätit lunch och fikat, riktigt mysigt var det! En klänning, ett par leggins och ett hemligt föremål till haloween på fredag fick följa med hem, tänker inte berätta vad det var eller vad jag ska klä ut mig till för det får ni se då. Ja som ni förstår ska det firas haloween dock på ett väldigt lungt sätt med middag med de närmaste hemma hos mig, obligatorisk utklädnad. Det ska bli grymt kul!

Nu ska jag göra mig något att äta och sen ska jag hoppa in i duschen och ringa mickis efter body jamen, hoppas hon kommer hit och busar ikväll! Imorgon fyller min syster tre år så jag ska på kalas, jätte mysigt, trots det kommer hon alltid vara min bebis. Ska handla en present imorgon för jag hann inte med det trots allt springande inne i stan. Nu ska jag göra mat, det är min specialite, yeah right! Hare bra puss och kram!


Kommentarer
Postat av: sara

jag kan tala om att jag r väldigt duktig nu för tiden :)
å är inte jag din närmaste också ? :( jag ska ju inte vara med ! :P

2007-11-01 @ 15:46:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0