Höst torsdag

Här nere i Nynäs ryktades det om snö idag, men allt jag ser utanför mitt fönster är faktiskt just nu bara svarta moln och regn som öser ner. Imorse var det så otroligt kallt att jag var tvungen att skriva ett sms när jag gick helt ensam till bussen imorse genom ett öde Sorunda "Fy i helvete vad kallt det är", mina vantar låg längst ner i väskan och jag kunde inte gräva efter dem eftersom jag var stressad till bussen. Det ända jag kunde tänka på när jag satt på bussen var på att jag verkligen inte vill att de ska komma snö redan, jag måste hitta en ny vinterjacka och nya skor, vilket brukar vara en stor procedur för mig, något som tar tid. Något jag ock¨så börjat tänka på är det där förbannade kökortet, Tamara har redan börjat gå på körskolan och jag har inte ens börjat än och ändå fyller jag år en hel månad innan, vad fan gör man när man är lat och så dålig på att köra att man skjuter upp det? Nej jag måste väll börja antar jag..

På mediakommunikationen imorse fick vi en ny uppgift som vi ska jobba med några lektioner, vi ska marknadsföra tre produkter:
En mini tvättmaskin
En resa till månen
& Bakfylle piler

Det ska bli kul, funderar dock lite på de där med resan till månen men men. På SP tiden gjorde vi ingenting alla bra försvann så jag hittade linda och vi åkte hem. Nu ska jag vila en stund innan middagen.  

Puss.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0