I hate beeing sick

Jag är uttråkad till max, man gör ingenting vettigt när man är sjuk ioförsig orkar man inte, men när orken börjar komma tillbaka så blir man sjukt rastlös! Det ska faktiskt bli skönt att gå till skolan imorgon, trots att det är skolfoto! Men mest går jag dit för att det är fredag och jag vill inte ligga hemma imorgon också och snora utan jag vill åka till charlie och titta på Idol, precis som bestämt, andreas pratar också om att kanske joina, jag skulle tycka det var dunder mysigt två av de bästa killarna som finns en fredag kväll med mig framför idol, I'm a lucky girl.

Idag har jag tittat på "Skärgårdsdoktorn" we belong together den boxen och jag. Förutom det har jag druckit en himla massa, 5 koppar te, en halv liter cola light, 5 koppar latte och en massa vatten, jag torkar iallafall inte ut. Nu börjar matlusten komma tillbaka också det känns ju bra, lagom till helgen och allt!

Nu ikväll har jag kollat på en massa boeende i Åre under vecka 3 & 4 också. Hittade ett jätte bra mitt vid Åre torget, top floor och till ett rimligt pris men sen insåg jag vad det var för hus jag tittade på och aldrig, nej det går mot mina principer. Jag var tvungen att ringa Bulan och skämta om det;
jag: haha bokat brf "..." vecka 4, vad säger du om den?
bulan: I helvete du har!
jag: hahaha nej då det skulle aldrig falla mig in, lite palm har jag kvar i blodet!
bulan: hah tur för dig det!
Med andra ord blev det inget av det bokandet, i helgen ska vi träffas och prata om det, eftersom de inte blir något i byn så lutar det åt en mysig fjällstuga i tege, me like! Tege is my second home.
image277
Drack för en stund sen min sista latte till den kexchoklad! Nu är det godnatt puss puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0