I morgon är en bättre dag

Jag har inte pluggat någonting, så fort jag försöker blir bokstäverna suddiga och jag kommer inte ihåg vad jag läst direkt när jag läst det. Det är jobbigt men så är det ibland. Jag ska snart gå och lägga mig och kolla på greys och sen sova det här är ingen bra dag och det är bäst att göra slut på den dåliga dagen innan jag gjort mig osams med alla människor som jag bryr mig om, hoppas imorgon är en bättre dag. Innan greys ska jag iallafall ta en tur med en väldigt bra vän och rensa tankarna det är skönt ibland. Måste ge spanskan ett till försök jag får prestationsångest, jag gör det senare inte nu jag får plugga hela natten om det är så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0