Natur blajj

Jag hatar naturkunskap! Jag hatar det verkligen, verkligen! Imorgon när jag har gjort det här provet kommer 100 kilo lätta från mina axlar även om jag inte kommer att klara det för då har jag det iallafall framskjutet ett tag till, jag hinner inte allt jag borde. När den här kursen är slut efter jul ska jag bjuda mig själv på tårta för att fira! Varför går jag verkligen inte ihop med varken matte eller natur? Det hänger ihop, jag vet men det är verkligen omöjligt för mig, det är antagligen det ända jag någonsin haft svårt med i skolan.

Nu måste jag rå plugga, klockan åtta får jag skjuts hem till Charlie där jag ska rå busa för jag är verkligen på sånt humör. Nu måste jag som sagt ta tag i det här i två timmar och det som inte sitter där om två timmar kommer inte läggas mer energi på att försöka sätta där som jag sa någon gång måste även jag misslyckas, precis som på orienteringen här om dagen ;D!

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: mickis

bjud mig på tårta också =)

2007-10-04 @ 18:54:55
URL: http://visions.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0