Oväntad fredag

NIdag har jag varit i skolan och sen har jag gjort en synundersökning. Min syn är utmärkt förutom det faktum att jag är närsynt, vilket bidrar till att jag ska få göra en till undersökning och sen ska jag få läsglasögon, jippie!

Trodde jag skulel få spendera kvällen framför idol lungt och stillsat men så fel jag har ibland! Jag ska vara med charlie, adde och suppe och vi ska tydligen lana, jag ska sitta med min laptop i charlies säng och skriva arbeten hela kvällen med andra ord medan dem spelar spel, en perfekt fredag kväll. Nu ska jag dricka upp min latte och sen ta bussen! Puss


Kommentarer
Postat av: mickis

haha glasögonorm:D

2007-10-20 @ 14:00:52
URL: http://visions.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0