Skrattattacks måndag

Okej jag hatar måndagar men den här måndagen har varit rätt rolig förutom att jag varit så förbannat trött & dator problemet vilket min pappa direkt löste när han kom hem. Dagen började iallafall på ett jätte roligt sätt på väg till skolan imorse i hallen hemma hos charlie retades emil med mig och jag tillbaka, han gick före till bussen och vi gick efter. När vi kommer till fotbollsplanen och emil ska gå upp för några trappsteg ramlar han, tippar rakt fram och bara ligger där & jag ser när han ligger där! Emil vänder sig orolig om bakåt när han hör mig tjuta av skratt, han visste redan då att det var kört nu är han inte bara orienteraren längre utan också ramlaren! Jag skrattade så jag nästan vek mig och när vi kom upp till bussen sen var jag tvungen att  påpeka det mååånga gånger. Men sån är våran relation jag älskar att retas med honom och jag skulle gissa på att han älskar att göra det med mig med, dessutom så gillar han också att sno mina filmer!

Ikväll så ska jag plugga spanska, det är så booring jag vet men jag måste. Ska dricka en latte under tiden som jag gör det men nu är jag så himla slut och trött efter helgens skit pissiga sömn, ska ta en nap först!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0