Twenty something girls

I totallt adore sex and the city, den serien är tamme fasen helt genial och oemotstånlig för tjejer som mig som gillar fashion, girls life, ute liv, tjejsnack och New York! Kan inte vänta till filmen kommer!

Nu tittar jag på avsnittet när dem är i "The Hamptons" det är jätte bra precis som alla andr avsnitt.
Carries fråga i det här avsnittet är; "Should you like the 20 something girls, or not?"


Och Mickis: Jag har kommit fram till att det här är vårat kommande liv, om jag inte går med på dina villkor kan jag alltid gå längs med 5th avenue med starbucks frappuciono i högsta hugg och med shopping påsar i andra handen, på kvällen kan vi dricka cosmopolitan tills vi stupar! Det går mer än bara utmärkt.

Nu är det goodnight and go!

Kommentarer
Postat av: mickis

och prata om sex =)

2007-10-18 @ 08:58:55
URL: http://visions.blogg.se
Postat av: sara

hahaha

2007-10-18 @ 11:25:15
URL: http://sepesara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0