Världens bästa syster

Mycket riktigt idag fyller min underbara syster alva, tre år! Hon är stora flickan nu tycker hon själv, trots att hon alltid kommer att vara min lilla bebis. Hon fick iallafall en massa jätte fina presneter och var riktigt gosig och pussig idag. Jag fick tårta och glass så jag är nöjd.

Idag har jag inte gjort någonting, igår kväll var jag med mickis och charlie, vi skulle svoit hemma hos mig men det gick itne vi fick inte plats någonstans, pinsamt värre. Så när mickis gick hem gick vi till bussen. Imorse när jag vaknade gick jag in på emils rum och rota fram min OC box och emils mössa sen kom han och Gustav hit och retades innan dem försvann, emil insisterade även på att han skulle ha mössan på sig för att det regnade bara för att retas såklart sån är våran relation, han tog den i handen med sig till gustav bara för jag ville ha den. När jag hittat boxen som han gömt dåligt och retats lite tittade vi på några avsnitt framför tvn med godis från lillan sen åkte jag till centrum för present köp och sen till mamma.

Nu sitter jag på landet, jag har kanppt varit hemma på hela lovet. Men jag föredrar faktiskt att sova här, det har bara blivit så och det fungerar helt utmärkt! Nu ska jag kolla lite Greys.
Puss

    
 

Grattis världens bästa syster yster!
(hon fick ett air hockey spel idag för ni ser ju att lyckan är oändlig på första bilden)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0